venerdì 18 gennaio 2013

Guguluf marmorat./Ciambellone marmorizzato.

IN ITALIANO PIù SOTTO.

Am facut acest guguluf dupa reteta mamei,cu mici modificari am obtinut un rezultat grozav.Astfel am inaugurat si noua mea forma ;).

INGREDIENTE:
2 oua
1 1/2 pahar cu zahar
1 1/2 pahar cu lapte
1/2 pahar cu ulei
3-4 pahare faina
2 linguri cacao
1/2 pahar cu nuca maruntita
esenta de rom
vanilie
1 pliculet praf de copt
un varf de cutit de sare.
MOD DE PRAGATIRE:

-mixati ouale cu zaharul si praful de sare,iar cand se umfla bine adaugati mixand  la viteza mica uleiul si laptele,iar la sfarsit adaugati faina,vanilia si praful de copt.
-amestecati pana obtineti o compozitie mai groasa decat smantana.
-puneti 3/4 din compozitie in tava(daca nu este din silicon trebuie unsa si tapetata cu faina),iar in restul compozitiei adaugati cacao,nucile si esenta de rom.Omogenizati si adaugati in tava peste compozitia alba.
-cu o furculita dati compozitiei efectul marmorat,apoi dati la cuptorul incins la 180° timp de 35-40 de minute(pana trece testul scobitorii).
-lasati sa se raceasca,apoi scoateti din forma si il pudrati cu zahar.

IN ITALIANO:

Seguendo la ricetta di mia mamma(con qualche piccola modifica) ho preparato questo delizioso ciambellone e cosi ho inaugurato il mio nuovo stampo in silicone.

INGREDIENTI:
2 uova
1 1/2 tazza di zucchero
1 1/2 tazza di latte
1/2 tazza di olio
3-4 tazze di farina
2 cucchiai di cacao
1/2 tazza di noci tritate
un po di rum
vaniglia
1 bustina di lievito in polvere
un pizzico di sale.

PREPARAZIONE:

-montate le uova con lo zucchero e un pizzico di sale,poi aggiungete (sbattendo con il mixer a bassa velocità) l'olio e il latte e alla fine aggiungete la farina,la vaniglia e il lievito.
-mescolate bene fino ad ottenere un composto omogeneo.
-mettete 3/4 dell composto nello stampo(se non e in silicone bisogna imburrarlo e infarinarlo) e nel restante composto aggiungete il cacao,il rum e le noci.Mescolate e mettete il composto nello stampo sopra quello bianco.
-per ottenere l'effetto marmorizzato passate a spirale una forchetta,mischiando i due colori,poi infornate a 180° per 35-40 minuti(valle la prova stecchino).
-una volta freddo sformate e spolverate con zucchero a velo.

1 commento:

  1. wow ce colorata,foarte frumoasa poza,si foarte bun guguluful,sper sa pot sa-l fac si eu odata,ti-a iesit foarte bine,te pup cu drag

    RispondiElimina