lunedì 7 gennaio 2013

Rulouri cu sunca,cascaval si sos bechamel roz./Rotolini con prosciutto,formaggio ed besciamella rosa.

IN ITALIANO PIù SOTTO.

 Daca va raman foi de lasagne,aceasta este reteta ideala..se fac repede,sunt foarte gustoase si pe placul tuturor,dar acum hai sa ne apucam de bucatarit.

INGREDIENTE:
10 foi pentru lasagne
10 felii de sunca
10 felii de cascaval
parmezan ras
PENTRU SOSUL BECHAMEL:
30 gr faina
30 gr unt
400 ml lapte
3 linguri passata de rosii
sare,piper
putina nucsoara.
 MODUL DE PREGATIRE:
-fierbeti foile de lasagne in apa fierbinte sarata, timp de 2minute,apoi le scoateti si le puneti  pe hartie de copt, sa se usuce.
Intre timp pregatiti sosul bechamel:
-puneti untul intr-o craticioara cu fundul gros,apoi puneti pe foc si cand s-a topit adaugati faina si lasati pe foc 1-2 minute,amestecand mereu,dar fara sa se coloreze.Acum dati craticioara de pe foc si adaugati laptele cald si passata de rosii,amestecand  cu o lingura de lemn.Puneti din nou craticioara pe foc mic si lasati sa fiarba pana incepe sa se ingroase,apoi potriviti de sare si piper si adaugati putina nucsoara dupa care dati deoparte.
 -luati acum cate o foaie de lasagne si presarati deasupra putin parmezan ras,apoi puneti o felie de sunca si una de cascaval,dupa care rulati.
-procedati astfel si cu celelalte foi de lasagne.
 -luati o tava (20X20 cm) si o ungeti cu un strat subtire de sos bechamel,apoi asezati rulourile unul langa altul.
 -puneti peste rulouri restul de sos bechamel si presarati parmezan ras dupa plac,apoi dati tava la cuptor,la 180° timp de 20-25 de minute sau pana cand se rumenesc frumos.
 -cand sunt gata le lasati 10-15 minute sa se racoreasca,apoi le serviti.
                                         

 Pofta buna!!!
IN ITALIANO:

Se vi avanzano fogli di lasagna,questa è la ricetta ideale....sono veloci da fare,molto gustosi e piacciono a tutti,però adesso mettiamoci a cucinare.

INGREDIENTI:
10 fogli di lasagna
10 fettine di prosciutto cotto
10 fettine di formaggio filante
parmigiano grattugiato
PER LA BESCIAMELLA:
30 g burro
30 g farina
400 ml latte
3 cucchiai passata di pomodoro
sale,pepe
un pizzico di noce moscata.

PREPARAZIONE:

-scottate i fogli di lasagna in acqua bollente salata per 2 minuti,scolateli ed adagiateli su carta da forno,p asciugarsi.
Nel frattempo preparate la besciamella:
-mettete il burro in un pentolino dal fondo spesso,fatelo sciogliere poi aggiungete la farina e fatte cuocere per 1-2 minuti,mescolando continuamente,senza farla colorare.Adesso togliete il pentolino dal fuoco e aggiungete il latte caldo e la passata,mescolando con un cucchiaio di legno.Rimettete il pentolino sul fuoco e fatte cuocere a fiamma bassa,finchè la salsa comincerà ad addensarsi,poi aggiustate di sale e pepe e aggiungete un pizzico di noce moscata,poi togliete dal fuoco.
-prendete un foglio di lasagna e spolverizzate sopra un poco di parmigiano grattugiato,poi mettete una fettina di prosciutto cotto e una di formaggio,quindi rotolate.
procedere allo stesso modo anche con gli altri fogli di lasagna.
-prendete una teglia(20X20 cm) e stendete sul fondo un pò di besciamella,poi appoggiate i rotolini uno vicino all'altro.
-stendete la restante besciamella sui rotolini e spolverizzate sopra parmigiano grattugiato a piacere,poi infornate a 180° per 20-25 minuti o fino  quando la superficie non sarà ben gratinata.
-lasciateli riposare 10-15 minuti prima di servirli.
Buon appetito!!!

1 commento:

  1. Draga mea ce minunatii faci!foarte buna reteta ta,sper s-o fac si eu,te felicit!

    RispondiElimina